18 & 19 AUGUSTUS 2018

18 augustus 2018

FamilyColorBuffelrun (Teasermovie 2017)

19 augustus 2018

Buffelrun (teasermovie 2017)

FamilyColorBuffelrun

Buffelrun

#BeThere

AANTAL DAGEN NOG OM TE TRAINEN:

Days
Hours
Minutes
Seconds

Wat kan ik verwachten?

Hop On Hop Off Huifkar

Vervoer naar zichtpunten Buffelrun

Bedrijfsuitje

Bedrijfsuitje of teamuitje? Klik hier.

Parkeren

Bestel je parkeerticket bij je inschrijving!

Horecaplein

Lekker eten en drinken en livemuziek

Goed er uit zien

Echt Dry-Fit Loopshirt

Toeschouwers

Kom gerust kijken. Toegang is gratis!

ObstacleRunning is fun én gezond!

Het lopen van een obstacle run vereist voorbereiding, zowel voor de beginneling als de expert. Hieronder 4 praktische tips.

Techniek is alles!

Techniek is belangrijk. Training ook. Om te voorkomen dat je enkele dagen last hebt van spierpijn adviseren wij om je tijdig te wenden tot een bootcamp of sportschool in de buurt. Check onze partners voor aanbevolen locaties!

Goede conditie!

Een goede conditie is essentieel. Niet alleen voor het hardlopen maar ook voor de waterhindernissen waar je bijvoorbeeld moet zwemmen. Ook zijn er obstakels waar kracht vereist is. Zorg dus dat je regelmatig gaat hardlopen, fietsen en bijvoorbeeld zwemmen.

Kleding!

Zorg dat je goede kleding draagt. Bij voorkeur een goed Dry-Fit sportshirt. Ook handschoentjes hebben echt een meerwaarde. Het meest belangrijk zijn eigenlijk nog je schoenen. Deze zorgen voor grip onderweg en tijdens het nemen van de obstakels. Kijk dus goed rond en maak een duidelijke keuze.

Eten en Drinken!

Zorg dat je goed eet voor je aan een obstaclerun gaat deelnemen. Eet kort voor aanvang niet meer al te veel. Hier kun je last van gaan krijgen. Pak gewoon een banaan óf een goede energybar een half uur voor de start. Dan kun je wel even vooruit.

Onze sponsoren

Bavaria
ColdService
Emte
Gevak
Kanters Bedrijven
Lifestyle Center Laarbeek
Masterpiece Financials
Noordkade Veghel
Patrick Wetzel
Rabobank
Style switcher RESET
Body styles
Color scheme